Όταν οι Έλληνες έφτασαν στην Ασία, τότε άρχισε η ρεαλιστική προσέγγιση κατά τον ελληνικό τρόπο απόδοσης του Βούδα και των διαφόρων θεοτήτων, όπως και η δομή της αρχιτεκτονικής, του τρόπου λειτουργία και σκέψης στον τελετουργικό οπτικό διάλογο και επαφή Θεότητας-Ανθρώπου στον Ινδικό και μετέπειτα στον ανατολικό πολιτισμό σε ορισμένα ζητήματα.
Η απελευθέρωση της σκέψης δια της απεικόνισης ήταν η ελληνική επιρροή στην τέχνη Γκαντάρα που δημιούργησε την ανθρώπινη απεικόνιση του Βούδα (Πεφωτισμένου) στην απόδοση του Έλληνα θεού Απόλλωνα του θεού του φωτός, το όνομα του οποίου είναι και Φοίβος, δηλαδή φωτεινός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου