ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

Πρόσωπα αγγελικά, έργα διαβολικά.

Ποιός/ποιά συνηγόρησε υπέρ μιας ‘ανθρωπιστικής επέμβασης’ στη Συρία και κατηγόρησε τη Ρωσσία και την Κίνα που άσκησαν βέτο;


«Νομίζω ότι, δυστυχώς, η Συρία έχει φτάσει σε ένα σημείο όπου αναμφισβήτητα κάποια μορφή, κάποιο είδος επέμβασης κρίνεται απολύτως απαραίτητο.

Είναι τόσο απογοητευτικό, είναι τόσο λυπηρό, είναι τόσο ανησυχητικό, είναι τόσο φρικτό αυτό που συμβαίνει … αυτή τη στιγμή πρέπει απλά να σταματήσουμε τις σφαγές των αμάχων … όταν βλέπουμε αυτή τη μαζική βία και τις δολοφονίες στους δρόμους πρέπει να κάνουμε κάτι. Και γνωρίζω ότι οι χώρες στη γύρω περιοχή πιέζουν προς αυτήν την κατεύθυνση και θεωρώ ότι αυτή είναι μια καλή παγκόσμια προσπάθεια, αλλά υπάρχουν επίσης και εκείνες οι χώρες που επιλέγουν να μην επέμβουν και πιστεύω ακράδαντα ότι η χρήση του βέτο θα πρέπει να τίθεται υπό αμφισβήτηση όταν εμπλέκονται οικονομικά συμφέροντα, και ότι η χρήση του βέτο κατά μιας ανθρωπιστικής επέμβασης θα πρέπει να τίθεται υπό αμφισβήτηση». [τέλη Φεβρουαρίου 2012] (1).


Η Αντζελίνα Τζολί υποστήριξε ανοικτά τους επαναστάτες της Αραβικής Άνοιξης (2) στη Λιβύη και την πτώση του Μουαμάρ Καντάφι. Πάντα, για ‘ανθρωπιστικούς λόγους’.

Η Αντζελίνα Τζολί, εκτός από Πρέσβειρα Κακής Θελήσεως της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ, είναι και μέλος του Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων (3), (Council on Foreign Relations – CFR).

Σε μία ταινία που σκηνοθέτησε η ίδια με τίτλο «Στη Γη του Αίματος και του Μελιού» (4) παίρνει ξεκάθαρη θέση υπέρ της επέμβασης του ΝΑΤΟ στον πόλεμο της Βοσνίας.

Η Αντζελίνα Τζολί έχει τη σατανική διαστροφή να επισκέπτεται για ‘ανθρωπιστικούς λόγους’ τις χώρες για τις οποίες ζητά στρατιωτική επέμβαση. Έχει επισκεφθεί και τη Λιβύη και τη Συρία. Αξιωματούχος του ΟΗΕ (5) αναφέρει ότι η περίπτωσή της είναι ειδική διότι έχει την ικανότητα να βρίσκει γρήγορες λύσεις σε περίπλοκα προβλήματα. Ένας λογικός παρατηρητής βλέπει ότι αυτές οι ‘λύσεις’ δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα πούλημα της δημόσιας εικόνας της. Αυτός είναι όντως ένας γρήγορος τρόπος ‘λύσης’ του προβλήματος, με τη βοήθεια των ΜΜΕ πάνω στα αποβλακωμένα πλήθη που έχουν αναγάγει τους ‘αστέρες’ σε θεότητες. Οι δε δηλώσεις της στις πληγείσες περιοχές που επισκέπτεται είναι γενικόλογα συμπεράσματα τα οποία ο οποιοσδήποτε θα μπορούσε να κάνει, όπως για παράδειγμα: η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή, υπάρχει ανάγκη συντονισμού πολλών τομέων για να λυθούν τα προβλήματα κτλ κτλ.


Το ‘ανθρωπιστικό’ της ενδιαφέρον σταματά από τη στιγμή που γίνει η ‘ανθρωπιστική επέμβαση’. Για τη Λιβύη δεν έχει βγάλει μιλιά μετά την ολοκληρωτική καταστροφή αυτής της χώρας. Ακόμα περιμένει η Λιβύη να δει τις «γρήγορες λύσεις» της. Για τη Συρία όμως η ηθοποιός, ωσάν να είναι κάποιος στρατηγικός αναλυτής, μέχρι και πρόσφατα [Απρίλιος 2015] έκανε έκκληση στο Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών (6) για ‘ανθρωπιστική επέμβαση’.

Οι δράσεις της εμπλέκονται με όλα τα πολεμοκάπηλα καθάρματα της γης οι οποίοι την χρησιμοποιούν ξεκάθαρα ως βιτρίνα για να καλύψουν τα εγκλήματά τους. Όποιος δεν μπορεί να το δει αυτό είναι απλά ανόητος. Αναφέρω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα και προτρέπω όσους ενδιαφέρονται να κάνουν και τη δική τους έρευνα.


«Έχοντας κρατήσει χαμηλό προφίλ στην 10η επέτειο από την εισβολή στο Ιράκ, η Βρετανική κυβέρνηση ξεκίνησε δύο ‘ανθρωπιστικές’ εκστρατείες σε μια προσπάθεια να συγκαλύψει τους γενοκτονικούς της πολέμους στη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Την ημέρα που η Βρετανία ανέπτυξε δυνάμεις στο Μάλι, ο Βρετανός υπουργός Εξωτερικών Ουίλιαμ Χέιγκ [William Hague] και η Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως Αντζελίνα Τζολί πήγαν σε μια «αποστολή κατά του βιασμού» στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό και τη Ρουάντα.

Την επόμενη μέρα, η σύζυγος του Βρετανού πρωθυπουργού Ντέιβιντ Κάμερον, η Σαμάνθα Κάμερον, επισκέφθηκε προσφυγόπουλα της Συρίας στο Λίβανο ως Πρέσβειρα της Βρετανικής ανθρωπιστικής οργάνωσης ‘Σώστε τα Παιδιά’ [Save the Children].» [η συνέχεια εδώ.] (7)

Ο φερόμενος πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας την ώρα που η Πατρίδα διατρέχει θανάσιμο κίνδυνο δεν είχε θέματα να ασχοληθεί και κάλεσε την ηθοποιό ‘Πρέσβειρα’ στο γραφείο του. Για του λόγου το αληθές, η ‘κυβέρνηση’ έχει στρώσει το κόκκινο χαλί σε όλους τους ‘αστέρες’ που πέρασαν από την Ελλάδα για να σκουπίσουν τα πόδια τους και να προτείνουν ‘λύσεις’.
Ανοίγοντας την τηλεόραση σήμερα για ένα λεπτό άκουσα έναν δημοσιογράφο σε κατάσταση παραληρήματος και με κομμένη την ανάσα να περιγράφει τα καλά που θα προσφέρει η Αντζελίνα Τζολί στον κατεστραμμένο τουρισμό της Μυτιλήνης. Δεν άντεξα άλλο, την έκλεισα.


Η αλήθεια είναι τραγική αλλά θα πρέπει να την πούμε ανοιχτά όσο πικρή κι αν είναι..

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΕΤΕΛΕΣΘΑΙ

και αναρωτιέμαι,

αν υπάρχει έστω και ένας Έλληνας που νοιώθει ΝΤΡΟΠΗ και ΟΡΓΗ για αυτά που συμβαίνουν.

***
Φαίη/Αβέρωφ

Παραπομπές








Πηγή:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...