ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Ο Κυνικός στην παράσταση: «Ο Στουρναλή Μπαμπά και οι σαράντα φούτσες»!!

του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Καλώς τον Καραγκιόζη!
Για που το έβαλες καρντάση μου;
Πηγαίνεις στο Σεράι, για να βρεις την βεζυροπούλα την Μπενζελέ;;

Πρόσεχε κακομοίρη μου, γιατί την φυλάει σαν τα μάτια του ο Σαμάρ Πασάς, ο Βεζύρης, της κακοχρονεμένης της Πατισάχ Σουλτάνας της Μέρκελ!
Αν του την κλέψουν, θα πέσει το τροϊκανό χαλιφάτο και εξαιτίας της θα κοπούν άφθονα κεφάλια! Γνωρίζει πολλά μυστικά αυτή η γαλιάντρα!


Δεν θέλεις να την κλέψεις;
Ε, ναι, είναι κάπως βαριά η προκομμένη! Πως να τη σηκώσεις εσύ, έτσι πεινασμένος όπως είσαι Καραγκιόζη μου; Ένα λόχο θέλει αυτή η φακλάνα για να τη σηκώσουν!
Και τι την θες εσύ, βρε, τη βεζυροπούλα τη σοσιαλίστρια;

Θέλεις να της δώσεις ένα «ραβασάκι»;
Από γκόμενο;; Ποιον βρε Καραγκιόζη;;; Για πες!!
Από τον Ζορό;;; Ωχώχχχχχ μάνα μου!!!!
Αν το μάθει ο Σαμάρ Πασάς, πως έχει σχέση με τα άκρα, θα πέσει από το ντιβάνι!! Μόλις χθες την λογόδεσε με τον Χούφτελ!! Άτιμο θηλυκό!! Αλλού τρώει και πίνει, αλλού πάει και το δίνει!

Και έγινες εσύ Καραγκιόζη μου κομιστής ερωτικών ραβασακίων, σαν αντάλλαγμα για να μη σου κατασχέσουν την παράγκα;; Αυτό σου υποσχέθηκε η άπιστη Βεζυροπούλα; Και την τρύπια παράγκα σου μωρέ θέλουν να πάρουν; Αλλά εδώ θα μου πεις, αυτοί δεν το έχουν σε τίποτα να πουλήσουν ακόμη και την Ακρόπολη!

Και πως θα μπεις μέσα στο χαρέμι Καραγκιόζη, που είναι άβατο; Αν σε πιάσει ο Στουρναλή ο Βεληγκέκας με τους γενίτσαρους του Δενδιαγά, θα σε σαπίσουν στο ξύλο φουκαρά μου!
Τι λες; Έχεις και για αυτόν ένα «ραβασάκι»;;;
Μα αυτός δε βλέπεται αδελφέ μου! Έχει δυο μάτια σαν τηγανίτες! Όμως, για πες  βρε Καραγκιόζη, από γκόμενα είναι το «ραβασάκι»;;

Από άντρα είναι;;;
Από τον μπάρμπα Γιώργο τον πηδήκουλα με την χαντζάρα και τους σαράντα κλέφτες; Του μηνάει πως έρχεται από την Λειβαδιά, για να του πετάξει τα μάτια;; Ωχώχχχχ! Πάνε οι τηγανίτες!

Αμ, τώρα κατάλαβα Καραγκιόζη μου!! Εδώ πρόκειται να γυριστεί βλάχικη τσόντα!!!! Τσαρούχι, φουστανέλα και νταχντιρντί! Μετά από το Μνημόνιο, που είναι λέει το καλύτερο κείμενο που γράφτηκε για τους ραγιάδες, θα έχουμε τώρα σε μη ηλεκτροδοτούμενο μαντρί και το σενάριο της βλαχοτσόντας!!
Προσεχώς στο άσπρο πανί, λοιπόν, η παράσταση του θεάτρου Σκιών: «Ο Στουρναλή Μπαμπά και οι σαράντα φούτσες»!!!
Ε ρε γλέντια!!!


 Σχέδιο σε χαρτί με μελάνι του ΓΓΓ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...